دنیا ودانیالدنیا ودانیال، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

دوقلوهای ناز من دنیا و دانیال

روزتولد شکوفه های زندگی ما

1390/6/31 10:00
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز سه شنبه قراربودباعزیزجون وبابایی بریم برای چکاپ نهایی اخه از چندروزقبل دکترمشکوک به ضربان قلب دنیای مامانش شده بود دکتر مهربون که به صدای قلب دنیا گو ش کرد گفت باید زود بستری بشی که دخترت در خطره عزیزجون خیلی ترسیده بود و من سعی می کردم خونسرد باشم به بابا جون زنگ زدم ولی هنوز نرسیده بودبایدمی رفت دنبال کارهای بیمه خلاصه عمه جون اومدومامانی رو به بیمارستان بردوساعت12 بستری شدم دکتر قرار بود ساعت2 بیاد و خوشگلای مامانی رو بده تو بغلم حالا خودتون بگید اول کی بود و دوم کی بود؟گل اول دنیای مامان ساعت2و10دقیقه و گل دوم دانیال جیگر مامانی ساعت2و11 دقیقه اون پاهای کوچولوشون رو گذاشتن رو چشم مامانی تو اتاق عمل فقط صدای شما وعطر نفستون پیچیده بود ودیگه هیچی احساس نمی کردم خوش طمع ترین بوس دنیا رو از غنچه لباتون چیدم.

 

 

اینم خوشگلای مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواب گو
24 مرداد 92 10:57
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
فاطمه
29 مهر 92 22:25
من دو قلو دارم دانیال و نهال














سلام مرسی فاطمه جون خیلی ممنون که به ما سر زدی خدا برات نگهشون داره