دنیا ودانیالدنیا ودانیال، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

دوقلوهای ناز من دنیا و دانیال

اولین حموم

1390/8/2 10:00
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ وقت اولین حموم نفسام یادم نمی ره خودمون تنها بودیم و کمک نداشتیم منم طبق معمول می گفتم کاری نداره که بلدم اینقدر کوچو لو بودین که تو یه وان تو اتاق حمومتون کردم البته قبلش به بابا جون یه اموزش کامل دادم که چطوری اب بریز کجا بریز شامپو چقدر بریز و ازین حرفا خلاصه  شروع کردیم اول دانیال گلی اینقده پسرم اب بازی دوست داشت اصلا گریه نکرد حسابی شستیمش ولباس پوشوندیم ونوبت گل دختری شاپرک مامانی شد ودخترمم اصلا گریه نکرد اب بازی خیلی دوست داشت چون  مدتی که بستری بودن هر روز حمومشون میکردن عافیت باشه خوشگلای مامانی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تینا و رایان
28 شهریور 92 13:25
سلام عزیزم الان تلگرافت رو دیدم..معمولا چک نمی کنمش ولی امروز اتفاقی باز کردم..به نی نی وبلاگ خوش اومدی.من درخدمتم عزیزم ولی سوالت رو تلگراف نکن زیر پستهام کامنت بزار..چون همیشه نظرات رو چک میکنم بوس برای دوقلوهای نازنین
مامان تینا و رایان
31 شهریور 92 18:56
عزیزم در مورد سوالی که پرسیده بودی برای پست ثابتم اسلاید تصاویر گذاشتم اول باید اسلاید بسازی برای این کار از قسمت مدیریت وبلاگ گزینه ابزارکاربردی رو انتخاب کن بعد که پنجره باز شد گزینه اسلاید تصاویر رو بزن..اونجا قدم به قدم توضیح میده چیکار کنی.بعد اسلاید که ساخته شد اون کد رو که بعد از درست کردن اسلاید عکس گرفتی.پست ثابت رو باز کن اون بالا گوشه سمت راست یه گزینه هست ریز نوشته (HTML)اونو بزنی یه پنجره باز میشه که اونجا کد رو میدی و تاییدش میکنی و میاد تو قسمت پست ثابت امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه اگه سوالی بود در خدمتم
مامان تینا و رایان
9 مهر 92 23:44
سلام به مامان 2قلوها.. آفرین مامانی اسلاید پست ثابت رو ساختی خوشگل شد