دنیا ودانیالدنیا ودانیال، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

دوقلوهای ناز من دنیا و دانیال

چهارماهگی سفر به مشهد

1390/10/14 15:00
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه یه گل دوگل مامانی

 

همیشه خداروشکرمی کنم به خاطر داشتنتون واینقدر سرمست میشم از عطر خدا در وجودتون که هردوتون رو غرق بوسه میکنم خدارو شکر واکسن چهارماهگیتون رو زدیم و یه نفس راحت کشیدیم چقدر سخته اشک رو تو چشمهای خوشگلتون ببینم اما چه میشه کرد برای سلامتی خودتونه خوشگلای من

 

 

یه چند وقت بود که هوای حرم امام رضا رو کرده بودم که شما رو به پابوس امام ببرم خدا خواست و قسمت شد بابایی به خاطر کارش نمی تونست با ما بیاد وقرار شد زندایی وخاله جون بیان دنبالمون خلاصه وقتی به خونه عزیزجون رسیدیم برامون قربونی اماده کرده بودن وهمگی دعوت بودن نذرت قبول عزیزجون

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)